Skip to Menu Skip to Search Lépjen velünk kapcsolatba! Hungary Egyéb weboldalak és nyelvek Skip to Content

EN 15838 Ügyfélkapcsolati Központ (CCC) tanúsítási képzés az SGS-től - tudjon meg többet a CCC minőségbiztosítási rendszerének bevezetéséről és tanúsításáról.

Ennek a képzési tanfolyamnak az a célja, hogy segítsen a tanácsadóknak és a bevezetéssel foglalkozó vezetőknek a call center műveletek és a minőségbiztosítási rendszerek javításában, az EN 15838 auditálására és tanúsítására való felkészülés során. A tanúsításra való felkészítés során a tanfolyam a következő témákkal foglalkozik:

  • Ismerkedés a szabványban foglalt követelményekkel
  • Azoknak a módszereknek az azonosítása, amelyekkel értéket növelhet a CCC-n belül szolgáltatás- és minőségorientált irányítás bevezetésével
  • Felkészítés a szabvánnyal kapcsolatos mindennapi funkciókra és feladatokra

Ezt a kétnapos képzési tanfolyamot azoknak a tanácsadóknak és bevezetést irányító vezetőknek szánjuk, akik call centerekkel dolgoznak együtt az EN 15838 szabvány bevezetésén. A programot sikeresen teljesítő résztvevők oklevelet kapnak a részvételről.

Miért érdemes az SGS EN 15838 tanúsítási képzését választani?

Tanfolyamainkon CCC és EN 15838 szakértők és tapasztalt trénerek oktatnak. Az Ön tudását és képességeit egy interaktív és gyakorlatias tanulási megközelítéssel fejlesztjük.

Még ma lépjen kapcsolat az SGS-szel, és tudjon meg további részleteket az EN 15838 tanúsítási képzésről.