Skip to Menu Skip to Search Lépjen velünk kapcsolatba! Hungary Egyéb weboldalak és nyelvek Skip to Content

A képzést úgy állítottuk össze, hogy segítségével megismerhesse a vállalatok megbízható informatikai infrastruktúra, minőségi ügyfélszolgálat és informatikai ügyfélelégedettség iránti elkötelezettségét.

Az ISO 20000 szabvány két fő részből áll: Az ISO 20000-1:2005 formai követelményrendszer az ügyfelek számára elfogadható minőségű menedzselt szolgáltatásokat nyújtó vállalatok részére, az ISO 20000--2 pedig a szolgáltatásirányítási folyamatok bevált gyakorlatát (best practice) a BS 15000-1 keretében bemutató gyakorlati szabályzat. A gyakorlati szabályzat különösen hasznos azoknak a vállalatoknak, amelyek az ISO 20000-1 alapján végzett auditra készülnek vagy szolgáltatásfejlesztést terveznek.

A képzés áttekinti az ISO 20000 szabvány céljait és követelményeit, és az alkalmazása által elérhető informatikai költségcsökkentés és infrastruktúra-szabályozás lépéseit.

A képzés bevezetést ad minden alkalmazott számára, aki az ISO 20000 szabványra épülő irányítórendszer fejlesztésében, bevezetésében és fenntartásában részt vesz. Ha például a belső auditor vagy a vezető auditor tanfolyamokhoz hasonló más ISO 20000 képzésben is részt kíván venni, akkor ezen a tanfolyamon olyan ismereteket szerezhet a szabvánnyal kapcsolatban, amelyre bátran építheti auditálási készségeit.

A képzés előadásból és műhelymunka formájában elvégzett gyakorlati részből áll.

A képzés és az MIR 1belső auditor képzés sikeres elvégzésével eleget tesz az IRCA (International Register of Certified Auditors – Tanúsított Auditorok Nemzetközi Jegyzéke) által tanúsított vezető KIR auditorra vonatkozó képzési követelmények egy részének.

Lépjen kapcsolatba velünk még ma, hogy bővebb felvilágosítást adhassunk az ISO 20000 tudatossági képzéssel kapcsolatban!