A hívott ügyfélszolgálati telefonszám díjmentes nemzetközi hívásokra van fenntartva az AT&T Direct Access Service szolgáltatáson keresztül.

A szolgáltatás igénybe vételéhez tárcsázza az országának megfelelő AT&T hozzáférési számot. A telefonszám hívásával egy AT&T központtal léphet kapcsolatba az Egyesült Államokban. Egy dallamot fog hallani és az AT&T üdvözlő üzenetét: "(bing) AT&T." Ezután tárcsázza az ügyfélszolgálati számot és az AT&T a hívást átkapcsolja a Nemzetközi Megfelelőségi osztályhoz.

A következőkben az AT&T nemzetközi Direct Access szolgáltatásában elérhető ügyfélszolgálati telefonszámok tárcsázásának útmutatóját találja.
  1. Kezdeményezze a hívást egy nemzetközi hívások indítására alkalmas vezetékes telefonvonalról (nem mobiltelefonról). Kapcsolja be és használja a telefont, akárcsak egy helyi hívást kezdeményezne.
  2. Tárcsázza az AT&T Direct Access telefonszámotabból az országból ahonnan a hívást kezdeményezi. Ne tárcsázzon előhívószámot vagy más számokat. Nem szükséges országkód és nem szükséges helyi előhívó kód.
  3. Egy hangjelzést hall, majd egy rögzített hang "AT&T"* üzenetét. A hangjelzés után tárcsázza vállalata 10 számjegyből álló ügyfélszolgálati telefonszámát. Ne tárcsázzon előhívó kódot vagy más előhívó számokat
  4. A központ kapcsolja a Nemzetközi Megfelelőségi osztályt. Egy rögzített üdvözlés után ki kell választania a kívánt nyelvet, majd egy rövid magyarázatot hall az ügyfélszolgálati telefonvonal céljáról. Ha nem az angol nyelvet választja a Nemzetközi Megfelelőségi osztály egy tolmácsot hív segítségül a hívás lebonyolításához. Kérjük, várjon türelemmel, mert a tolmács bevonása a beszélgetésbe néhány percet igénybe vehet. Várakozás közben zenét fog hallani.
  5. A Nemzetközi Megfelelőségi osztály egyik ügyfélszolgálati szakembere fogadja a hívását és bemutatkozik. Ha tolmács is részt vesz a beszélgetésben, a tolmács a saját nyelvén fogja üdvözölni és elmondja, hogy ő fog segíteni a beszélgetés lebonyolításában.
*Megjegyzés: Bizonyos országok és telefonos rendszerek esetén a 3. lépésben egy AT&T ügyintéző válaszol. A hívó fél megadhatja az ügyintézőnek az Etikai ügyfélszolgálati vonal telefonszámát vagy tárcsázhatja a telefonon. Ha az ügyintéző hívókártya vagy hitelkártya megadását kéri a hívás továbbításához az Etikai ügyfélszolgálati számra, ezt azt jelenti, hogy a szám az AT&T-nél nincs megfelelően hozzárendelve az ügyfélhez.