Skip to Menu Skip to Search Lépjen velünk kapcsolatba! Hungary Egyéb weboldalak és nyelvek Skip to Content

Az SGS megérti, hogy ha az ügyfelek olyan termékeket vásárolnak, mint például a kozmetikumok vagy étrend-kiegészítők, akkor az általuk vásárolt termék több, mint egyszerűen egy termék.

Minden ilyen vásárlás az emberi test számára megvalósuló haszon ígéretével párosul. Helyi és nemzetközi, multicentrikus életminőség vizsgálatok révén képesek vagyunk terméke hosszútávú előnyeit bemutató, megbízható adatok szolgáltatására.

Az Európát és Észak-Amerikára kiterjedő hét, klinikai vizsgálatokat levezető, helyi szakértőkkel dolgozó irodahálózata, illetve két, belgiumi és franciaországi klinikai farmakológiai egysége révén az SGS egyedülálló helyzetben van ahhoz, hogy olyan vizsgálati programokat alkothasson, melyek az Ön termékeit nem csak az Ön kritériumai alapján, hanem a helyi és a nemzetközi hatóságok követelményei szerint is értékelhesse.

Az SGS képes hasznosítani gyógyszerfejlesztési szakértelmét és létesítményeit, a nem gyógyszerészeti termékek emberekre gyakorolt hatásának kiértékelésére is, például: ezek sikerét a krónikus betegségek megelőzésében, mint például az elhízás, a szív-és érrendszeri betegségek és a cukorbetegség.

Szolgáltatásaink többek között:

  • Helyi és nemzetközi, multicentrikus életminőség vizsgálatok (hosszan tartó): ambuláns vagy tartós kórházi
  • Adatkezelés/biostatisztika
  • Farmakovigilancia: globális kezelés, beleértve az EU Eudravigilance felé történő elektronikus jelentést is. 
  • Orvosi jelentés írása

A termékeknek az emberi szervezetre gyakorolt hosszútávú hatásainak vizsgálatakor nem alkalmazunk "mindent egy kaptafára" megközelítéseket, azaz programjainkat az Ön egyedi igényeire alapozzuk.

Tanácsadóink javaslatokat tesznek az olyan vizsgálatokkal kapcsolatban, melyek megfelelőek az Ön termékéhez, sőt, valamennyi vizsgálatunk elvégeztethető több, akár nemzetközi vizsgálati helyeken is és hosszan tartóan is, így Ön terméke behatóbb ismeretéhet jut, és olyan pontos adatokhoz, melyek támogatni fogják termékét, annak piacra kerülésekor.