Skip to Menu Skip to Search Lépjen velünk kapcsolatba! Hungary Egyéb weboldalak és nyelvek Skip to Content

A modern repülőgépek magas minőségú üzemanyagok igényelnek, azért, hogy a motorok biztosítani tudják az optimális teljesítményt, és a biztonságos repülést.

Szigorú minőségi, kezelési, követhetőségi, és teljesítményi kritériumoknak kell megfelelni, mielőtt az üzemanyag felhasználásra kerül.

Az SGS repülőgép üzemanyag tesztelési szolgáltatásaival, biztos lehet a legmagasabb szintű minőség ellenőrzésben.  

  • Jelenleg a légi üzemanyagoknak két fajtája van:
  • Hagyományos szénhidrogénrepülő turbina üzemanyagok (Avtur, Jet A, Jet A-1, JP8) közvetlenül a nyers olajból, tisztítással előállítva, tehát ezeket hívják repülőgép üzemanyagnak.Az újabb innovatív üzemanyagok,úgy mint a SASOL semi, és teljesen szintetikus üzemanyagok közé tartoik jelenleg a DefSan 91-91, és az AFQRJOS is.

Ezek nemsokára hozzáadásra kerülnek az üzemanyag választékhoz, az innovatív forrás anyagok alapján,úgy mint a gáz, és a folyékony üzemanyagok, a szén folyékony üzemanyaggá, a biomassza szintén folyékony üzemanyaggá válása.

A repülőgép üzemanyagok osztályozása

  • A repülőgép üzemanyagok kereskedelmét számos szabvány szabályozza: 
  • ASTM D 1655
  • DefStan 91-91

AFQRJOS, a kapcsolódó ellenőrzési lista, a JIG által készítve, a csatalkozs ellenőrző csoporthoz Mintavételezés, minta kezelés, és minta előkészítés a legfontosabb részek a repülőgép üzemanyagok tesztelésénél.

A szabványok a CRS, a CAFFI? az IATA és a JIG által kerültke kifejlesztésre, mindegyikük lényeges tudással rendelkezik a laboratóriumhoz, segítve Önt a beszállítói lánc kockázatának ellenőrzésében.

Repülőgép üzemanyag tesztelés az SGS-től A JET A-1-nek meg kell felelnie a szabvány szerinti követelményeknek, amelyekaz adott szerződésben kerültek beidézésre, vagy a nemzeti minimum szabvány hivatalos részét képezi, csővezeték megállapotás (pl.

Gyarmat, és vadgesztenye Észak-Amerikában).

  • Ezek tipikusan a Brit Védelmi Minisztérium DefStan91-91 és/vagy az ASTM d 1655 és/vagy a Repülési Üzemanyag minőségi Követelményeket jelentik a közösen máködtetett rendszerekhez (AFQRJOS), vagy valójában ezek plussz hozzáadott paraméterekként szerepelnek a szerződésben.
  • Az SGS kínálja:
  • A kereskedelmi Jet A-1 ASTM D1655-höz, és a DefStan 91-91-hez való elemzését
  • Jet A, és Avgas elemzést
  • Hadászati repülő üzemanyagok JP-4, és JP-8 elemzését
  • Repülési üzemanyagok minőségi követelményeinek tesztelését közösen működtetett rendszerekhez (AFQRJOS)
  • Az összes védelmi előírás résznek a tesztelését, beleértve a MIL-DTL-83133F-et
  • Teljes, vagy rövid repülő teszt újratanúsítást, ha meghatározásra került
  • Adalékanyag adagolás; antioxidáns, antisztatikus, korróziós inhibítorok, és üzemanyag rendszer jegesedési inhibítorok (FSII)
  • Gyors körülfordulást
  • A szállítás ellenőrzési, és mintavételezési szolgáltatásait, a rakományok mindenféle méretű tároló létesítményeibe, a tartály hajótól az úti tankerig
  • Áztatési tesztek - amelyek igazolják, hogy az őj tartály alkalmas a repülő üzemanyag térolására, vagy ha egy szervízbe kerül, akkor utánna a javítás teljesítésének ellenőrzéséhez

A repülő üzemanyag termékek, és beszállítói láncok minden szempontból történő szervízelésé.

Műszaki és tanácsadási szolgáltatások a mintavételezéshez, az elemzéshez, az érvényesítéshez és a beszámolói kérdésekhez.Minőségi program

Az SGS összes repülő üzemanyag tesztelési laboratóriuma részese a nemzetközi szakmai tesztelési tervnek a JET A-1-hez.

A kerek robin teszt, mint teljesítmény jelző szerepel, és segít fenntartani egy következetesen magas szintű minőséget, és biztosítani is azt a mi laboratóriumainkból.
 
Miért az SGS?Aktív tagjai vagyunk számos ipari testületnek, csoportnak és szervezetnek, ilyenek pl. az ASTM, az ISO, a CEN, az EI (Energy Institute, korábban: Institute of Petroleum) és az IFIA. Elvégezzük az összes kereskedelmi ellenőrzést, az olaj, a gáz, és a kémai szállítmányokkal kapcsolatosan, az alapvető olajipari, és petrolkémiai szabványok, beleértve a GOST, az UOP, az API, az MPMS, az ASTM, az EN, vagy az IP ellenőrzési módszerekt, és specifikációkat, amelyeket a CEN, vagy az ISO, vagy a nemzeti és a helyi szabványügyi hatóságok állítottak össze. Egyénileg beépített, vagy ügyfél által biztosított elemzési módszerek használhatóak fel, ha a részt vevő felek tájékoztatnak minket arról, hogy ezek részét képezik a szabványoknak.

Ha szükséges, segíthetünk a felhasználóinknak kiválasztani az optimális szabávnyokat, a beidézéshez és/vagy a felhasználáshoz, amely azt jelenti, hogy lehetővé teszi a hatékony kockázat kezelést a különleges tranzakciókon, vagy tranzakciók sorozatán belül.