Skip to Menu Skip to Search Lépjen velünk kapcsolatba! Hungary Egyéb weboldalak és nyelvek Skip to Content

Az élelmiszeripari termékek és csomagolások érzékszervi értékelése és vizsgálata az emberi látásra, szaglásra, tapintásra, ízlelésre és hallásra gyakorolt hatást méri és értelmezi.

Az új termékek fejlesztésének és forgalmazásának egyik fontos részévé vált az élelmiszerek érzékszervi felmérése, ugyanis ez betekintést nyújt a vásárlói magatartásba és a minőségbiztosításba.

Élelmiszeripari érzékszervi vizsgálati szolgáltatásaink közé tartozik a termékfejlesztés érdekében végzett fogyasztói érzékszervi ellenőrzés, valamint az élelmiszer minőségének és ízének érzékszervi értékelése. Ezek és a következő eljárások segítségével azt vizsgálják, hogy a szín, íz, szag és állag milyen hatással van a fogyasztókra:

  • Leíró érzékszervi elemzés
  • Duó-trió próba
  • Értékelési teszt, skálával
  • Panelvizsgálat
  • Rangsorolásos értékelés
  • Háromszögpróba

Ezen élelmiszeri érzékszervi vizsgálatok alapján:

  • Változtathat az alapanyagokon, összetevőkön és adalékanyagokon
  • Összehasonlíthatja termékét versenytársai termékével
  • Meghatározhatja és vizsgálhatja a lejárati dátumot
  • Új termékeket fejleszthet
  • Az ízek hosszú távú profilját vizsgálhatja
  • Termékeit osztályozhatja, minősítheti
  • Megfigyelheti a raktározás megbízhatóságát
  • Optimalizálhatja termékeit
  • Termékszabványokat készíthet

Az élelmiszerekkel kapcsolatos érzékszervi hatásokat elemző és vizsgáló intézményeink mellett tapasztalatunk, szakértelmünk és földrajzi közelségünk miatt is tudunk segíteni Önnek. Bárhol is legyen a székhelye, bárhol is forgalmazza termékeit, együttműködünk Önnel a termékminőséggel kapcsolatos kockázatok csökkentése, a vásárlói elvárások kielégítése és a versenyelőny megszerzése érdekében.

Lépjen kapcsolatba velünk még ma, és tudja meg, hogy érzékszervi vizsgálati szolgáltatásaink miként elégíthetik ki a fogyasztói igényeket és juttathatják Önt versenyelőnyhöz!