Skip to Menu Skip to Search Lépjen velünk kapcsolatba! Hungary Egyéb weboldalak és nyelvek Skip to Content

Ha egy vásárló valamilyen panasszal él a termék kézhezvételekor, és kifogásolja, hogy az nem felel meg a vásárlói elvárásoknak vagy a helyi szabályozó hatóságok elvárásainak, az SGS panaszokat ellenőrző szolgáltatása megvizsgálja a kapott termékeket, majd a vásárlói és szabályozói követelményekkel, valamint egy korábbi kiszállítás előtti ellenőrzés alkalmával készített dokumentációkkal összhangban felméri azt.

Bárhol is legyen a célpiaca, ellenőrzésben jártam szakértőink független vizsgálatot biztosítanak a következők terén:

  • Mennyiség
  • Minőség 
  • Csomagolás 
  • Címkézés 
  • Működés
  • Specifikációk

A termékek nemmegfelelőségi ellenőrzésekor tanúként lehetnek jelen, így mi ott leszünk az Ön nevében, ha szervezete képviselője nem tud jelen lenni a célországban - ez egy egyre értékesebb szolgáltatássá válik, ha termékeit távol értékesíti és új szabályozó szervekkel kell szembenéznie.

A reklamált termékeket ellenőrző szolgáltatásaink teljes mértékben rugalmasak, és a felmerülő körülményektől függően testre szabhatóak. Bármire is legyen szüksége, igyekszünk biztosítani terméke tárgyilagos felmérését a célállomásán.

Az SGS egy tapasztalt és megbízható ellenőrző partner a vállalatok számára szerte a világon. A nemzetközi piacok, importálás, és a nemzetközi és nemzeti szintű szabályozások terén szerzett ismeretünknek köszönhetően mi vagyunk a tökéletes partner, ha panaszok ellenőrzésére vagy helyszíni tanúra van szüksége a termék célállomásán.