Share on LinkedInShare on LinkedInShare on FacebookShare on FacebookTweet thisTweet this

Megfelelőség és Megbízhatóság

Feddhetetlenségi kódex megszegésének jelentése

Alkalmazottainkat és a vállalaton kívüli feleket arra bátorítjuk, hogy emeljenek szót, mindig jelentsék, amikor felmerül a Kódex megszegésének gyanúja. Gondoskodunk róla, hogy senkit ne érjen semmiféle megtorlás vagy hátrányos megkülönböztetés, amiért a Kódex megszegésével kapcsolatban tanácsot kért vagy jelentést tett.

Ha a Kódex értelmezésével vagy adott körülményekben történő alkalmazásával kapcsolatban kérdésük merül fel, a munkavállalók felettesükkel vagy vezetőjükkel, a Humánerőforrás osztállyal vagy az SGS jogi osztályával vitathatják meg azt. A munkavállalók a Kódexszel kapcsolatos bármilyen ügyet megbeszélhetnek a belső ellenőrzés képviselőivel is.

Ha a munkavállaló számára nem lehetséges vagy helyénvaló aggályát saját vezetőivel megosztani, az SGS megfelelőségi vezetőjéhez mindig fordulhat. A Kódex megszegésére gyanakvó, vagy arról tudomást szerző munkavállalókat arra ösztönözzük, hogy jelentsék ezt az SGS megfelelőségi vezetőjének.

A Feddhetetlenségi forródróton mind az alkalmazottak, mind a külső felek tanácsot kérhetnek a Kódexszel kapcsolatban, valamint bejelenthetik, ha felmerül a Kódex megsértésének gyanúja. Írásos jelentés is leadható online, faxon, e-mailen vagy levélben.

A Megfelelőségi csapat csak a valódi panaszokat vizsgálja ki: az állítólagos rosszhiszeműséget, a kereskedelmi követeléseket, a nem integritási jellegű panaszokat és a kereskedelmi kérdéseket. A vezetéssel kapcsolatos általános aggályokat, egy adott vezetővel kapcsolatos problémát, ha az nem kapcsolódik a Kódex megszegéséhez, illetve a fizetéssel kapcsolatos vitákat a munkavállaló saját országában kell felvetni felettesénél vagy vezetőjénél, vagy a humánerőforrás osztályon. Ha bizonytalan a Kódex megszegéséről való jelentést illetően, a megadott útmutatást követve adja le jelentését.

Ha a Kódex megszegésére gyanakszik, hívhatja a feddhetetlenségi forródrótot, vagy írásos jelentést adhat le az interneten keresztül, faxon, e-mailben vagy levélben.

 




JOGSÉRTÉS BEJELENTÉSE
Kérjük töltse ki és küldje be írásos bejelentését online, beleértve aggályának összes részletét a további kivizsgálás érdekében.
HÍVJA A FEDDHETETLENSÉGI SEGÉLYVONALAT
Az SGS Feddhetetlenségi Segélyvonalat független szervezet üzemelteti. A bizalmas kezelés biztosítása érdekében a hívásokról nem készül hangfelvétel.
SEGÉLYVONAL HÍVÁSA
A hívásokat angol nyelven, a nap 24 órájájában, a hét minden hapján képzett szakemberek fogadják és tolmács is elérhető. A Feddhetetlenségi Segélyvonal egy két lépcsős tárcsázásal elérhető, közvetlen vonal.
1. lépés
Tárcsázza az Ön országában elérhető AT&T Közvetlen eléréső kódot
2. lépés
Miután az AT&T üdvölését végighalgatta, kérem tárcsázza a számot
888-475-6847
Azokban az országokban, ahol a kontakt szám nem elérhető, kérjük töltse ki a jogsértésről szóló bejelentést.
HÍVÁSI ÚTMUTATÓ "DIRECT ACCESS" TELEFONSZÁMOK TÁRCSÁZÁSÁHOZ
A hívott ügyfélszolgálati telefonszám díjmentes nemzetközi hívásokra van fenntartva az AT&T Direct Access Service szolgáltatáson keresztül.A szolgáltatás igénybe vételéhez tárcsázza az országának megfelelő AT&T hozzáférési számot. A telefonszám hívásával egy AT&T központtal léphet kapcsolatba az Egyesült Államokban. Egy dallamot fog hallani és az AT&T üdvözlő üzenetét: "(bing) AT&T." Ezután tárcsázza az ügyfélszolgálati számot és az AT&T a hívást átkapcsolja a Nemzetközi Megfelelőségi osztályhoz.


A következőkben az AT&T nemzetközi Direct Access szolgáltatásában elérhető ügyfélszolgálati telefonszámok tárcsázásának útmutatóját találja.
  1. 1. lépés: Kezdeményezze a hívást egy nemzetközi hívások indítására alkalmas vezetékes telefonvonalról (nem mobiltelefonról). Kapcsolja be és használja a telefont, akárcsak egy helyi hívást kezdeményezne.
  2. 2. lépés Tárcsázza az AT&T Direct Access telefonszámotabból az országból ahonnan a hívást kezdeményezi. Ne tárcsázzon előhívószámot vagy más számokat. NEM SZÜKSÉGES ORSZÁGKÓD és NEM SZÜKSÉGES HELYI ELŐHÍVÓ KÓD.
  3. 3. lépés Egy hangjelzést hall, majd egy rögzített hang "AT&T"* üzenetét. A hangjelzés után tárcsázza vállalata 10 számjegyből álló ügyfélszolgálati telefonszámát. Ne tárcsázzon előhívó kódot vagy más előhívó számokat
  4. 4. lépés: A központ kapcsolja a Nemzetközi Megfelelőségi osztályt. Egy rögzített üdvözlés után ki kell választania a kívánt nyelvet, majd egy rövid magyarázatot hall az ügyfélszolgálati telefonvonal céljáról. Ha nem az angol nyelvet választja a Nemzetközi Megfelelőségi osztály egy tolmácsot hív segítségül a hívás lebonyolításához. Kérjük, várjon türelemmel, mert a tolmács bevonása a beszélgetésbe néhány percet igénybe vehet. Várakozás közben zenét fog hallani.
  5. 5. lépés: A Nemzetközi Megfelelőségi osztály egyik ügyfélszolgálati szakembere fogadja a hívását és bemutatkozik. Ha tolmács is részt vesz a beszélgetésben, a tolmács a saját nyelvén fogja üdvözölni és elmondja, hogy ő fog segíteni a beszélgetés lebonyolításában.

*Megjegyzés: Bizonyos országok és telefonos rendszerek esetén a 3. lépésben egy AT&T ügyintéző válaszol. A hívó fél megadhatja az ügyintézőnek az Etikai ügyfélszolgálati vonal telefonszámát vagy tárcsázhatja a telefonon. Ha az ügyintéző hívókártya vagy hitelkártya megadását kéri a hívás továbbításához az Etikai ügyfélszolgálati számra, ezt azt jelenti, hogy a szám az AT&T-nél nincs megfelelően hozzárendelve az ügyfélhez.

Elérhetőségek

SGS Hungaria Kft

Feliratkozás

Jelentkezzen be, az SGS kiadványaihoz és hírleveleihez, amelyek az ön regiójából, és a világ minden tájáról érkeznek.
LEGYEN NAPRAKÉSZ.IRATKOZZON FEL MOST

Irodai adatbázis

Keresse meg az SGS irodákat és laboratóriumokat bárhol a világon az irodakereső térképpel.Hungary map
Irodakereső doboz